Main content

Bezpieczeństwo

Z NAMI ZAWSZE BEZPIECZNIE!

plane-road.png (11 KB)

Państwa bezpieczeństwo i komfort podróżowania są dla nas najważniejsze, dlatego też w trosce o naszych klientów wdrożyliśmy wszystkie niezbędne procedury i gwarantujemy Państwu najwyższe standardy bezpieczeństwa przy realizacji Państwa wymarzonych wycieczek.

BEZPIECZEŃSTWO.jpg (144 KB)

 

Bezpieczeństwo 3.png (105 KB)  Gwarancja bezpieczeństwa wpłaconych środków

Wszystkie Państwa środki wpłacane na nasz rachunek bankowy z tytułu zapisu na organizowane przez nasze biuro wycieczki są w 100% bezpieczne i objęte podwójną ochroną zapewnioną poprzez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz Gwarancję Ubezpieczeniową wystawioną przez Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. które obejmują ochroną Państwa środki od momentu dokonania pierwszej wpłaty.

 

Bezpieczeństwo 1.png (81 KB)  Doświadczenie i gwarancja wyboru pewnego i rzetelnego biura podroży

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji wyjazdów do najodleglejszych zakątków świata. Pewnie kroczymy w przyszłość i każdego dnia dokładamy wszelkich starań by oferowane przez nas wyjazdy spełniały najwyższe standardy podróżowania. Powierzając nam swój urlop otrzymują Państwo gwarancję wyboru pewnego i rzetelnego Touroperatora.

 

Bezpieczeństwo 2.png (11 KB)  Najaktualniejsze wytyczne i wymagane dokumenty

W trosce o Państwa bezpieczeństwo i spokój przy wyborze wymarzonego wyjazdu jesteśmy na bieżąco z wszystkimi wytycznymi, obostrzeniami i wymaganymi dokumentami dotyczącymi COVID-19 dla każdej posiadanej w ofercie destynacji. Przy wyborze otrzymują Państwo kompleksowe informacje pozyskane tylko i wyłącznie z oficjalnych, rządowych źródeł. Jesteśmy z Państwem w stałym kontakcie na każdym etapie rezerwacji oraz wyjazdu.

 

Bezpieczeństwo 4.png (10 KB)  Możliwość wykupu Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji

Przed wyjazdem oferujemy Państwu możliwość fakultatywnego ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Imprezy Turystycznej obejmującego nieprzewidziane sytuacje skutkujące koniecznością rezygnacji z zaplanowanego wyjazdu wraz z możliwością rozszerzenia ochrony o rezygnację spowodowaną zachorowaniem na COVID-19 lub objęcia przez służby sanitarne kwarantanną w kraju zamieszkania.

 

Bezpieczeństwo 5.png (11 KB)  Pełna ochrona ubezpieczeniowa w czasach COVID-19

Z dbałości o Państwa zdrowie oraz bezpieczeństwo bezpłatnie rozszerzyliśmy wliczone w cenę wycieczki ubezpieczenie na wyjazd, które w chwili obecnej obejmuje również koszty leczenia, ratownictwa i transportu na skutek zachorowania na COVID-19 oraz inne choroby zakaźne z grupy koronawirusów.

 

Bezpieczeństwo 6.png (87 KB)  Najwyższe standardy bezpieczeństwa podczas realizacji wyjazdu

Na wszystkich organizowanych przez nas wyjazdach zachowujemy wszelkie należyte standardy bezpieczeństwa oraz środki ochrony i higieny osobistej. Stosujemy się do wszystkich rządowych wytycznych i dbamy by każdy z Państwa czuł się bezpiecznie i komfortowo, tak więc udając się nami w podróż mogą Państwo w pełni cieszyć się wyjazdem i nieskrępowaną eksploracją świata!


 

GWARANCJE BEZPIECZEŃSTWA

Wybór wycieczek z oferty naszego biura to gwarancja bezpieczeństwa. Orient Travel to rzetelne biuro podróży z wieloletnim doświadczeniem, któremu mogą Państwo zaufać. Posiadamy wszystkie niezbędne dokumenty i wpisy do rejestru organizatorów turystyki. Ponadto na każdym etapie organizacji i realizacji imprezy dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu komfort oraz gwarancję udanego wyjazdu!

 

Bezpieczeństwo.png (14 KB)

Bezpieczeństwo wpłaconych środków

 

Państwa środki są podwójnie zabezpieczone na wypadek niewypłacalności biura. Posiadamy aktualną gwarancję ubezpieczeniową na kwotę 2 880 000,00 złotych, której wystawcą jest Signal Iduna TU S.A. Dodatkowo w momencie rezerwacji za każdego uczestnika odprowadzana jest składka do Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego, który obejmuje Państwa środki ochroną od momentu pierwszej wpłaty.

Nasze aktualne dane mogą Państwo sprawdzić w rejestrze Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego pod adresem: https://ewidencja.ufg.pl/ewidencja/obywatel/ksiegi

Wypis z ewidencji CEOTIPUNPUT
Certyfikat Członkostwa w Polskiej Izbie Turystyki

Certyfikaty.png (2 KB)

Certyfikaty i zaświadczenia

 

Wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych
Certyfikat Biura Podróży Przyjaznego Zdrowiu Turystów

Dyplomy i wyróżnienia.png (3 KB)

Dyplomy i wyróżnienia

 
   
Dyplom za dynamiczny rozwój         sprzedaży Ubezpieczeń
   
 Wyróżnienie w konkursie “Złoty Biegun” Rynku Turystycznego
   
 

Powrót do poprzedniej strony

Zapisz się do Newslettera
Nie przegap żadnej okazji!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Klauzula informacyjna zgodna z RODO

Informujemy, że:

Administratorem danych osobowych Klienta przekazanych przy rejestracji konta lub złożeniu rezerwacji (w tym: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy) jest Biuro Podróży Orient Travel sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Warszawskiej 36, 40-010 Katowice.

Dane osobowe podane przy zakładaniu konta przetwarzane będą w celach:

  • realizacji i obsługi rezerwacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który wskazuje, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Klient, którego dane dotyczą,
  • podjęcia działań na żądanie Klienta, którego dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
  • statystycznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

W przypadku wyrażenia zgód na marketing dane są przetwarzane również w celach marketingowych (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO czyli zgoda Klienta).

Odbiorcą danych osobowych będą podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają go w codziennej działalności świadcząc usługi administracyjne, marketingowe, informatyczne oraz dostawcy rezerwacji złożonych na stronie orientravel.pl.

Administrator nie zamierza przekazywać danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

Dane osobowe podane w celu realizacji i obsługi zamówienia będą przechowywane przez okres:

  • w przypadku założenia konta na stronie internetowej - w systemie informatycznym obsługującym stronę przez 3 lata od daty ostatniej aktywności oraz upływu okresów przedawnień roszczeń wynikających ze zrealizowanych zamówień
  • w przypadku usunięcia konta wszystkie dane zostaną usunięte, za wyjątkiem danych niezbędnych do procesu reklamacji i obsługi ewentualnych roszczeń, które będą przechowywane do czasu upływu okresów przedawnienia roszczeń wynikających ze zrealizowanych rezerwacji,

a dane przetwarzane w celach marketingowych - do czasu wycofania zgód lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec ich wykorzystywania.

Klientowi przysługuje prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność
    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), Stawki 2.

Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie, polegające na tworzeniu spersonalizowanych ofert produktowych dostępnych na stronie orientravel.pl, prezentowaniu ich na stronie i wysyłaniu w wiadomościach marketingowych przez orientravel.pl, co może w istotny sposób wpływać na Klienta poprzez umożliwienie mu zakupu produktów w podanych w ofercie cenach.

Podanie danych jest dobrowolne i jednocześnie jest warunkiem zawarcia umowy niezbędnym do jej realizacji. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane nie będą dalej przetwarzane.

Wszelkie prośby i żądania prosimy kierować na adres e-mail: [email protected]

Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w witrynie orientravel.pl w Polityce Prywatności.

Więcej informacji